top of page
Betaling og Levering

 

Revitallux modtager betaling med VISA-Dankort, VISA.  

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Revitallux bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Revitallux leverer indenfor 2-6 hverdage.

 
 
Reklamationsret

 

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Revitallux vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Ved returnering


Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Revitallux

Solvangvej 12 

4681 Herfølge

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 
 
Refusion og Fortrydelsesret
 

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret


Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.


Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostningerne skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice.revitallux@gmail.com  I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Varens stand, når du sender den retur
 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – Du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

 

Klagemuligheder:


Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til vores ​e-mail adresse: 

Esko@eskodesign.com

bottom of page